Alias
Incognito de wereld rondreizen. Vechten tegen boeven. Worstelen met haar innerlijke demonen. Voor de jonge spion Sydney Bristow is dit dagelijkse kost tijdens haar weinig alledaagse baan als geheim agent.
Incognito de wereld rondreizen. Vechten tegen boeven. Worstelen met haar innerlijke demonen. Voor de jonge spion Sydney Bristow is dit dagelijkse kost tijdens haar weinig alledaagse baan als geheim agent. Nog een complicerende factor is haar baas bij de CIA, Jack, die toevallig ook haar vader is. Met diverse vermommingen en geheime wapens infiltreert Sydney in de gevaarlijke onderwereld en ze ontdekt familiegeheimen, verborgen agenda's en uiteindelijk ook liefde. Haar avontuurlijke en intrigerende leven kent veel ups en downs in deze razend spannende, eigentijdse serie die door TV Guide al werd omschreven als een 'fantastische, onderhoudende thriller'.