American Crime Story
O.J. Simpson is ervandoor in zijn witte Bronco. Shapiro en Kardashian moeten het zien op te lossen.
Johnnie Cochran en F. Lee Bailey reizen het land door om de Mark Fuhrman-tapes in handen te krijgen.