Arayış
Nisan, een ongelukkige, zieke vrouw die vastzit in het stadse leven, gaat op zoek naar haar vriendin die verdwijnt nadat ze samen een genezingssessie hebben bijgewoond. In haar zoektocht ontdekt Nisan een louche sekte. Ondanks haar twijfels kan Nisan de beloftes van de sekte niet negeren, waarop ze besluit een geheimzinnige man genaamd Tufan te volgen. Dit leidt haar naar een avontuur vol onzekerheden.