Atlas of Cursed Places
Auteur en avonturier Sam Sheridan verkent de meest vervloekte plaatsen op aarde op zoek naar het ontmoetingspunt tussen moderne wetenschap en mythe.
Met behulp van moderne wetenschap, duikt Sam diep in de vloek van de Bermudadriehoek.
Sam onderzoekt de vloek van Vlad Tepes met behulp van moderne genetische wetenschap.
Hoodoo-priesteres tante Julia Brown vervloekt een moeras in Louisiana met de mensen erbij.