Baymax!
Walt Disney Animation Studios’ “Baymax!” neemt je mee terug naar de fantastische stad San Fransokyo waar de vriendelijke, opblaasbare en onnavolgbare verzorgingsbewaker Baymax (met de stem van Barnier Geerling) op pad gaat om te doen waarvoor hij geprogrammeerd is: anderen helpen. In zes afleveringen vol verzorgingscapriolen maken we kennis met bijzondere personages die de unieke hulp van Baymax kunnen gebruiken – op meer dan één manier.