Beyond Magic with DMC
DMC onderzoekt de donkere en vaak verontrustende wereld van tovenarij en hekserij, een van de oudste vormen van magie. We treden binnen in een wereld waarin mensen geloven dat de wetten van de natuur kunnen worden misbruikt en de ondoden weer tot leven gebracht kunnen worden.