Brooke Shields: Pretty Baby
Een fascinerende documentaire over actrice, model en icoon Brooke Shields tijdens haar transformatie van een geseksualiseerd jong meisje naar een succesvolle en invloedrijke vrouw. Haar verhaal houdt een spiegel voor aan een maatschappij die vrouwen en meisjes degradeert tot objecten, en laat de gevaren, de kracht en het plezier zien van wat het betekent om zeggenschap te krijgen en gehoord te worden.