2020 - 20244 seizoenen
De gelauwerde journalist Mariana van Zeller onderzoekt de gevaarlijkste zwarte markten ter wereld. In elke aflevering onderzoekt ze een andere onderwereld, van de handel in lichaamsdelen en huurmoordenaars tot sextortion en het smokkelen van bruidjes. Ze ontmoet de spelers, leert over het wereldje en krijgt een beter begrip van de miljardenindustrie die deze schaduweconomieën zijn.