Kustwacht Caribisch Gebied
Volg het team van de kustwacht dat rond Curaçao, Aruba en Sint Maarten opereert. Een team van uitstekend getrainde professionals werkt hard om de grenzen te bewaken.
Volg het team van de kustwacht dat rond Curaçao, Aruba en Sint Maarten opereert. Ze werken hard om elke dag weer drugssmokkel te bestrijden en illegale immigratie te voorkomen en voeren talloze reddingsacties uit. Een team van uitstekend getrainde professionals, gesteund door de Koninklijke Nederlandse Marine en de Amerikaanse kustwacht, beschikt over hightech boten, reddingshelikopters en verkenningsvliegtuigen tot hun beschikking om de grenzen te bewaken.