Cloak & Dagger
Het leven van Tyrone en Tandy wordt verwoest door een gebeurtenis in hun jeugd. Als ze elkaar jaren later ontmoeten, ontdekken ze dat ze de kracht van duisternis en licht bezitten. Hoop & Vrees. Cloak & Dagger.
Tandy en Tyrone verliezen op dezelfde tragische nacht een dierbare, terwijl zij om onverklaarbare reden gespaard blijven. In de jaren erna maakt Tandy's wereld van hoop en voorspoed plaats voor cynisme en misdaad. Tyrone voelt zich gevangen als hij in angst moet leven. Bij hun eerste ontmoeting ontwaakt er een kracht in hen beiden. Tyrone begint ongecontroleerd te teleporteren. Tandy ontdekt dat ze dolken van licht kan maken. De tieners gebruiken hun krachten om de gerechtigheid te vinden waar ze recht op hebben, en pakken het leven terug dat van hen gestolen was.