Da Vinci's Demons
In een wereld waar denken en geloof beheerst worden, vecht één man om kennis te bevrijden. Leonardo Da Vinci wordt gemarteld door zijn gave van bovenmenselijke genialiteit. Hij komt in een conflict terecht tussen waarheid en leugens, religie en rede, verleden en toekomst.
In een wereld waar denken en geloof beheerst worden, vecht één man om kennis te bevrijden. Leonardo Da Vinci wordt gemarteld door zijn gave van bovenmenselijke genialiteit. Hij komt in een conflict terecht tussen waarheid en leugens, religie en rede, verleden en toekomst. Zijn zoektocht naar kennis wordt bijna zijn ondergang, maar Da Vinci's genialiteit zegeviert en hij verrijst als een niet te stoppen kracht die een heel tijdperk uit de duisternis tilt en het voortstuwt naar het licht. Zijn verhaal wordt een spiegel naar onze eigen wereld en roept ons allemaal op om mee te vechten en de toekomst te bevrijden.