Doctor Who
Volg de epische avonturen van de Doctor en kruis door tijd en ruimte in de TARDIS – een tijdreizend politietelefooncel. Overal waar hij gaat, wordt hij geconfronteerd met angst, plezier, achtervolgingen, vreugde en monsters. Doe mee aan de kosmische joyride van de leven.