Dopesick
In 'Dopesick' wordt onderzocht hoe één bedrijf de grootste drugsepidemie in de Amerikaanse geschiedenis veroorzaakte. De serie neemt de kijkers mee naar het epicentrum van Amerika's strijd tegen de verslaving aan opiaten. Tegen alle verwachtingen in staan er helden op in een intens, spannend gevecht tegen de lafhartige ondernemingen en hun bondgenoten die achter deze nationale crisis zitten.
In 'Dopesick' wordt onderzocht hoe één bedrijf de grootste drugsepidemie in de Amerikaanse geschiedenis veroorzaakte. De serie neemt kijkers mee naar het epicentrum van Amerika's strijd tegen de verslaving aan opiaten, van de directiekamers van de farmaceutische industrie naar een noodlijdende mijnbouwgemeenschap in Virginia tot de kantoren van de DEA. Tegen alle verwachtingen in staan er helden op in een intens, spannend gevecht tegen de lafhartige ondernemingen en hun bondgenoten die achter deze nationale crisis zitten. Deze unieke serie is gebaseerd op de bestseller van Beth Macy.