Droomproducties
Riley wordt steeds ouder en wanneer haar herinneringen meer verwerking nodig hebben, sturen Plezier en de andere Emoties ze door naar Droomproducties. Geprezen regisseur Paula Persimmon staat zelf voor een nachtmerrie-scenario: een topdroom proberen creëren, en dat samen met Xeni, een verwaande dagdroommaker die het groot wil maken in de wereld van de nachtdromen.
Uit de tijd tussen ‘Binnenstebuiten’ en ‘Binnenstebuiten 2’ komt nu ‘Droomproducties’, een gloednieuwe serie over een filmstudio in Riley’s hoofd waar dromen daadwerkelijk tot leven komen -iedere nacht, op tijd en binnen budget. Riley wordt steeds ouder en wanneer haar herinneringen meer verwerking nodig hebben, sturen Plezier en de andere Emoties ze door naar Droomproducties. Geprezen regisseur Paula Persimmon staat zelf voor een nachtmerrie-scenario: een topdroom proberen creëren, en dat samen met Xeni, een verwaande dagdroommaker die het groot wil maken in de wereld van de nachtdromen. Deze hilarische mockumentary-serie van Pixar Animation Studios is geschreven en geregisseerd door Mike Jones en geproduceerd door Jaclyn Simon.