Unlikely Animal Friends
De natuur zit vol met verbazingwekkende verhalen, maar soms gedragen dieren zich op manieren die tegen hun instinct in lijken te gaan. Deze hartverwarmende serie toont verhalen van onwaarschijnlijke duo's die ongebruikelijke relaties hebben opgebouwd. De emotionele kracht van dieren om zich met andere diersoorten te verbinden wordt onthuld.