Kingdom of the White Wolf
National Geographic onderzoeker en fotograaf Ronan Donovan reist naar het hoge noorden, naar een landschap waar geen mensen wonen, op zoek naar de legendarische witte wolf. Op deze wolven is nooit gejaagd, ze kennen geen angst waardoor we meer over deze mysterieuze sociale roofdieren te weten kunnen komen, dichterbij dan ooit tevoren.
Fotograaf Ronan Donovan arriveert op de Noordpool om een roedel witte wolven vast te leggen.
Na zes weken zoeken komt fotograaf Ronan Donovan een nieuwe roedel wolven tegen.