Een Dag bij Disney
Ontmoet vanuit het hart van de Disney-parken tot de straten van Madrid de diverse groep mensen achter enkele van de meest magische verhalen van Disney. Of het nu gaat om het animeren van geliefde personages, het besturen van de Main Street Trolley of het ontdekken van de volgende Disney Channel-ster, elke aflevering geeft een diepgaand kijkje in het leven van de medewerkers die gewijd zijn aan het toevoegen van magie op unieke en opwindende manieren.
Een Dag bij Disney is een documentaireserie waarin de diverse groep mensen achter enkele van de meest magische verhalen van Disney wordt belicht. Van het hart van de Disney-parken tot de straten van Madrid, reis naar locaties zowel dichtbij als veraf om de mannen en vrouwen te ontmoeten die elke dag werken om magie tot leven te brengen op unieke en opwindende manieren. Of ze nu geliefde personages animeren, de Main Street Trolley besturen of de volgende Disney Channel-ster ontdekken, elke aflevering geeft een diepgaand kijkje in het leven van de castleden die zich toeleggen op het continu creëren van memorabele en hartverwarmende momenten voor mensen over de hele wereld.