Red Election
In een periode van internationale spanningen moeten een Britse en een Deense agente samenwerken om een Russische terroristische aanval op Brits grondgebied te verijdelen.
De democratie is dood. 'Red Election' is een race-tegen-de-tijdthriller die voortdurend onverwachte wendingen neemt. In een periode van internationale spanningen moeten een Britse en een Deense agente samenwerken om een Russische terroristische aanval op Brits grondgebied te verijdelen. Terwijl de nieuwe Britse premier een referendum aankondigt over de toekomst van Schotland, probeert achter de schermen een schimmige buitenlandse macht de verkiezingen te beïnvloeden, chaos te veroorzaken en de wereldorde te verstoren.