Murder on the Orient Express
Kenneth Branagh leidt en regisseert een sterrencast met onder andere Johnny Depp in deze gestileerde en spannende bewerking van Agatha Christies beroemde roman.
Kenneth Branagh leidt en regisseert een sterrencast met onder andere Johnny Depp, Michelle Pfeiffer, Penélope Cruz en Judi Dench in deze gestileerde en spannende bewerking van Agatha Christies bestseller. Iedereen is verdacht wanneer er een moord wordt gepleegd op de zeer luxueuze Orient Express en een briljante detective de dader moet zien te ontmaskeren voordat deze opnieuw toeslaat.