The Falcon and The Winter Soldier
In The Falcon and The Winter Soldier van Marvel Studios schitteren Anthony Mackie als Sam Wilson alias de Falcon en Sebastian Stan als Bucky Barnes alias de Winter Soldier. Het koppel dat aan het eind van 'Avengers: Endgame' bij elkaar kwam, gaat samen een avontuur aan waarbij hun vaardigheden en hun geduld op de proef worden gesteld.
In The Falcon and The Winter Soldier van Marvel Studios schitteren Anthony Mackie als Sam Wilson alias de Falcon en Sebastian Stan als Bucky Barnes alias de Winter Soldier. Het koppel dat aan het eind van 'Avengers: Endgame' bij elkaar kwam, gaat samen een avontuur aan waarbij hun vaardigheden en hun geduld op de proef worden gesteld. In deze zesdelige serie, geregisseerd door Kari Skogland en geschreven door Malcolm Spellman, spelen ook Daniel Brühl als Baron Zemo, Emily VanCamp als Sharon Carter en Wyatt Russell als John Walker mee.