Fosse/Verdon
De toonaangevende choreograaf Bob Fosse en de geprezen Broadwaydanseres Gwen Verdon beginnen een decennialang persoonlijk en professioneel partnerschap dat het gezicht van het Amerikaanse entertainment verandert, maar hun streven naar grootsheid eist ook zijn tol.
Gedurende vijf decennia onderzoekt Fosse/Verdon het unieke romantische en creatieve partnerschap tussen Bob Fosse en Gwen Verdon. Hij is een visionaire filmmaker en een van de invloedrijkste choreografen en regisseurs van het theater. Zij is de beste Broadwaydanseres aller tijden. Alleen Bob kan de baanbrekende musicals maken die Gwen haar grootsheid kunnen laten tonen. Alleen Gwen kan de unieke visie in Bobs hoofd realiseren. Samen veranderen ze het gezicht van het Amerikaanse entertainment, wat een gevaarlijk hoge tol eist.