GANNIBAL
Na het veroorzaken van een groot incident neemt politieagent Daigo Agawa zijn vrouw en dochter mee naar het afgelegen dorp Kuge. Het lijkt de perfecte plek om bij te komen, ondanks de mysterieuze verdwijning van de vorige agent die daar was gestationeerd. Op een dag wordt het lichaam van een oude vrouw gevonden op de berg. De familie Goto zegt dat ze is aangevallen door een beer, maar Daigo ziet een menselijke beet. Het wordt al snel duidelijk dat niet alles is wat het lijkt in het dorp.