High School Musical: The Musical: De Serie
In dit vierde seizoen van High School Musical: De Musical: De Serie worden de leerlingen van East High niet op één, maar op twee musicals getrakteerd! Mevrouw Jenn doet High School Musical 3, èn de gloednieuwe film High School Musical 4 wordt opgenomen op East High. De leerlingen grijpen deze unieke kans met beide handen aan maar worden gaandeweg geconfronteerd met hun eigen beperkingen - en met hun gevoelens voor elkaar.