I Didn't Do It
Een komedie over het hilarische reilen en zeilen in de levens van vijf tieners, twee van hen zijn een competatieve tweeling, de andere drie hun beste vrienden. Elke aflevering begint als Lindy en Logan proberen uit te leggen wat er is gebeurd.
Een komedie over het hilarische reilen en zeilen in de levens van vijf tieners, twee van hen zijn een competatieve tweeling, de andere drie hun beste vrienden. Elke aflevering begint aan het einde van een benarde situatie, nadat een avontuur helemaal verkeerd is gelopen. Lindy en Logan proberen dan samen met Jasmine, Garrett en Delia, door middel van flashback scènes, uit te leggen wat er is gebeurd.