Ice Age: Scrat Tales
Zes gloednieuwe 'Ice Age'-tekenfilmavonturen met Scrat de sullige sabeltandeekhoorn, die de ups en downs van het vaderschap aan den lijve ondervindt door toedoen van de schattige, ondeugende Baby Scrat. Hun innige band krijgt soms gewelddadige trekjes als de felbegeerde eikel in het geding komt.