Justified: City Primeval
Raylan Givens verliet het platteland van Kentucky en probeert nu een balans te vinden tussen het leven als US Marshal en als parttime vader. Een toevallige ontmoeting leidt hem naar Detroit en brengt hem op ramkoers met een gewelddadige psychopaat en een vastberaden advocaat.
Vijftien jaar geleden verliet Raylan Givens het platteland van Kentucky en ondertussen woont hij in Miami. Nu probeert hij een balans te vinden tussen zijn leven als US Marshal en als parttime vader van een 15-jarig meisje. Een onverwachte gebeurtenis op een verlaten snelweg in Florida leidt hem naar Detroit. Daar komt hij in aanraking met Clement Mansell, ook wel bekend als de wilde man uit Oklahoma, een gewelddadige en psychopathische schurk die in het verleden al vaker is ontkomen. Alle drie de personages liggen met elkaar op ramkoers en op een typische Elmore Leonard-manier zal duidelijk worden wie de stad levend zal verlaten.