Kindred
Wanneer Dana, een jonge zwarte vrouw en aankomend schrijfster, zich wil vestigen in haar nieuwe huis, wordt ze heen en weer geslingerd door de tijd. Ze belandt op een 19e-eeuwse plantage en wordt geconfronteerd met geheimen waarvan ze niet wist dat ze in haar bloed zaten.
De serie is gebaseerd op de roman Kindred van Octavia E. Butler en gaat over Dana James, een jonge zwarte vrouw en aankomend schrijfster die haar leven van familiale verplichtingen heeft losgelaten en naar Los Angeles is verhuisd. Nog voordat ze zich in haar nieuwe huis kan vestigen, wordt ze bruut heen en weer geslingerd door de tijd. Ze komt terecht op een 19e-eeuwse plantage, een plek die vreemd genoeg nauw verbonden is met Dana en haar familie. In dit grensverleggende verhaal loopt een interraciale romance als een rode draad door Dana's verleden en heden, en de tijd dringt als ze worstelt met geheimen waarvan ze nooit wist dat ze in haar bloed zaten.