King of the Hill
Koning van de heuvel toont het leven van Hank Hill (Mike Judge), zijn familie en hun buren in de fictieve buitenwijk Arlen, Texas, midden in Amerika. Na jaren weg te zijn geweest, keren Hank en Peggy Hill terug naar een veranderd Amerika, terwijl Bobby de balans zoekt tussen het runnen van een restaurant en het leven als jonge volwassene.