Koala Man
Koala Man gaat over Kevin, een vader van middelbare leeftijd, en zijn geheime identiteit, wiens enige superkracht een brandende passie is voor het volgen van regels en het uitroeien van kleine criminaliteit. Koala Man wil de stad Dapto schoonvegen en sleurt zijn gefrustreerde familie vaak mee in zijn bizarre avonturen.