Land of Tanabata
Yoji Minamimaru, beter bekend als Nanmaru, is een student met een bovennatuurlijk vermogen om in alles kleine gaatjes te kunnen maken. Op een dag ontdekt Yoji dat zijn docent folklorestudies vermist is. Samen met zijn klasgenoten besluit Minamimaru om hun docent te vinden.