LEGO Star Wars: Rebuild The Galaxy
Het hele Star Wars-sterrenstelsel wordt opgeschud als een doodgewone nerf-herder, Sig Greebling, een krachtig artefact ontdekt in een geheime Jedi-tempel. Het avontuur dient zich aan in een nieuwe, wonderlijke en verdraaide versie van het stelsel waarin helden schurken zijn en andersom. Het lot rust op de schouders van Sig, die de held in zichzelf moet vinden om de steentjes opnieuw in elkaar te zetten.