Lost Cities with Albert Lin
Lost Cities combineert hightech archeologie, adembenemenden beelden en onderzoek dat leidt tot belangrijke ontdekkingen en wordt gepresenteerd door Albert Lin. Bij dit ambitieuze project wordt 3D scanning gebruikt op uitzonderlijke plekken uit de oudheid. De serie brengt indrukwekkende, emotionele verhalen die met geavanceerde beelden de geheimen uit het verleden tot leven brengen.