Magic of Disney's Animal Kingdom
In Magic of Disney’s Animal Kingdom krijgen kijkers onder begeleiding van geliefd Disney-stemacteur Josh Gad een uniek kijkje in de magische keuken van het populaire dierenpark Disney’s Animal Kingdom en themagebied The Seas with Nemo & Friends in Epcot. Bekijk de dieren in het park van dichtbij en maak kennis met de verzorgers en dierenartsen die een bijzondere band met ze hebben opgebouwd.
In Magic of Disney’s Animal Kingdom krijgen kijkers onder begeleiding van geliefd Disney-stemacteur Josh Gad een uniek kijkje in de magische keuken van het populaire dierenpark Disney’s Animal Kingdom en themagebied The Seas with Nemo & Friends in Epcot. Kijkers kunnen de zeldzaamste en mooiste dieren van dichtbij bekijken en kennismaken met de verzorgers en dierenartsen die een bijzondere band hebben opgebouwd met de ruim 5.000 dieren in het park. In de acht afleveringen wordt er dieper ingegaan op het reilen en zeilen en de Imagineering op de vrolijkste plek op aarde. In Magic of Disney’s Animal Kingdom ontmoeten Disney-, natuur- en dierenliefhebbers een aantal van de ruim 300 diersoorten, zoals het jonkie Grace, de nieuwste aanwinst van de gorillatroep. Kijk in het Harambe Wildlife Reserve op naar masaigiraffe Kenya en nijlpaard Gus. In de savanne wonen alfamannetje Dakari, een Afrikaanse leeuw, en leeuwin Kinsey, die het eigenlijk voor het zeggen heeft. Er wordt gebruikgemaakt van bijzondere filmtechnieken, zoals speciale GoPro-opstellingen, hoogwerkers van ruim vijf meter en onderwatercamera’s om alle pracht en praal op het gebied van dieren- en natuurbescherming in Disney’s Animal Kingdom vast te leggen.