Meet the Chimps
Meet the Chimps neemt de kijker mee naar Chimp Haven, een van de grootste opvangcentra voor chimpansees ter wereld. Op de ruim 81 hectare van dit unieke centrum in het bosrijke hart van Louisiana, wonen bijna 300 chimpansees. In de zesdelige serie van National Geographic volgen we het wel en wee van deze bijzondere groep chimps.
Meet the Chimps neemt de kijker mee naar Chimp Haven, een van de grootste opvangcentra voor chimpansees ter wereld. Op de ruim 80 hectare van dit unieke centrum in het bosrijke hart van Louisiana, wonen bijna 300 chimpansees. In de zesdelige serie van National Geographic volgen we het wel en wee van deze bijzondere groep chimps. Na hun bestaan als laboratoriumdier krijgen de chimpansees hier een tweede kans in het leven, bijgestaan door een team dat zich met grote toewijding over hen ontfermt. Door de vele observatiebeelden vormen de chimps het hart en ziel van de serie. Meet the Chimps is een real-life drama met alle emoties die daarbij horen. Het geeft een uniek inkijkje in het leven van de chimps in Chimp Haven; van hun ruzies om voedsel tot hun bondgenootschappen, romances, vriendschappen, woede-uitbarstingen, verdriet en kattenkwaad.