Mighty Ducks
Wanneer de duistere Dragaunus de planeet Puckworld wil veroveren, vecht een groep eenden die dol zijn op ijshockey terug. Tijdens de strijd komen ze in een portaal naar een andere dimensie terecht en stranden ze op aarde. Ze vormen een ijshockeyteam (de Mighty Ducks) en bouwen een geheime basis om de aarde te beschermen tegen Dragaunus en een weg naar huis te vinden.
Puckworld is de thuisplaneet van menselijke eenden die dol zijn op ijshockey. Wanneer de duistere Dragaunus de planeet wil veroveren, slaagt een groep rebellen, de Mighty Ducks, erin om hem weg te jagen. Tijdens de strijd komen ze in een portaal naar een andere dimensie terecht en stranden in Anaheim, Californië. De Ducks vormen een ijshockeyteam en bouwen een geheime basis onder het Anaheim Pond-stadion om de strijd tegen Dragaunus voort te kunnen zetten en hopelijk een weg naar huis te kunnen vinden.