Mike
Mike vertelt het boeiende en spraakmakende verhaal van Mike Tyson. Deze achtdelige serie belicht de turbulente ups en downs van Tysons bokscarrière en persoonlijke leven, van een geliefd atleet tot een paria en weer terug. Met Mike Tyson als middelpunt onderzoekt deze serie het verschil tussen de sociale klassen in Amerika, discriminatie, de macht van de media, vrouwenhaat, de welvaartskloof, de belofte van de Amerikaanse droom en onze eigen bijdrage aan de totstandkoming van Mikes verhaal.
Mike Tyson stelt zich de vraag: 'Wie ben ik?' als hij terugkijkt naar zijn jeugd in New York.
Cus D'amato ontdekt Mike op zijn 13e, brengt hem discipline bij en geeft hem een ego.
Mike wordt verliefd op Robin en denkt: hoe kan iemand die zichzelf haat van iemand anders houden?
Don King moedigt Mikes buitensporige levensstijl aan, waardoor hij zijn titel verliest aan Douglas.
Mike denkt terug aan zijn drie jaar achter de tralies in de gevangenis van Indiana.
Tyson bespreekt de complexe gebeurtenissen die leidden tot zijn 'bite heard round the world'.