Monsters aan het Werk
Tylor Tuskmon studeert af aan de Monsters Universiteit en arriveert bij Monsters en co. om aan zijn droombaan als Schrikker te beginnen... of niet. De dag dat hij begint, ontdekt hij dat ze geen Schrikkers willen... maar Grappers! Tylor wordt tijdelijk opnieuw toegewezen aan het onderhoudsteam van Monsters en co. Tylor verandert van koers en besluit een grappenmaker te worden.
Tylor arriveert bij Monsters en co. maar ontdekt dat schrikken niet meer in de mode is.
Tylor krijgt zijn eerste reparatieklus toegewezen. Mike en Sulley zorgen voor een mensenbaby.
Tylor en Duncan veroorzaken per ongeluk een stroomstoring in de hele stad en moeten dit verhullen.
Wanneer Tylor de favoriete frisautomaat van MECOT stukmaakt, moet er een nieuwe komen.
Wanneer Tylor door de verbanningsdeur gaat, brengt hij per ongeluk de Verrukkelijke Sneeuwman terug.
Tylor ziet een kans op promotie tot Grappenmaker tijdens Mini-Monsterdag bij Monsters & co.