Olaf Presenteert
Olaf toont de showman in zichzelf bij zijn unieke “hervertelling” van vijf favoriete verhalen van Walt Disney Animation Studios. De charismatische en veelzijdige Olaf toont theatrale flair in zijn vertolking van iconische rollen als zeemeermin, geest, leeuwenkoning (en vrijwel alles wat daar tussenin ligt), terwijl hij Arendelle vermaakt met zijn verkorte versies van deze geliefde verhalen.
Olaf stapt in het spotlicht en toont de showman in zichzelf als hij de rollen van producent, acteur, costumier en decorbouwer op zich neemt bij zijn unieke “hervertelling” van vijf favoriete Disney animatieverhalen in “Olaf vertelt,” een reeks nieuwe korte animatiefilms van Walt Disney Animation Studios. De charismatische en veelzijdige Olaf toont theatrale flair in zijn vertolking van iconische rollen als zeemeermin, geest, leeuwenkoning (en vrijwel alles wat daar tussenin ligt), terwijl hij Arendelle vermaakt met zijn verkorte versies van deze geliefde verhalen. Met de stem van Josh Gad als Olaf, Disney-animator Hyrum Osmond als regisseur en Jennifer Newfield als producent.