Peppa Pig
De serie draait om het leven van Peppa en haar familie en vrienden. Peppa’s familie bestaat uit haar broertje George, mama Pig en papa Pig. Soms zijn opa en oma Pig, Chloe Pig, (Peppa’s nichtje), oom en tante Pig aanwezig. Chloe heeft een broertje, Alex, en twee vrienden, Simon Squirrel en Belinda Bear.