Queens
Op zes afgelegen en prachtige plekken op onze planeet worden koninkrijken bestuurd door de machtigste leiders in de dierenwereld. Deze koninginnen zijn zussen, alleenstaande moeders, grootmoeders. "Queens" vertelt voor het eerst hun verhalen over veerkracht, kracht, liefde en verlies. In de laatste aflevering worden de vrouwen gevierd die zich tot het uiterste inspannen om onze dierenkoninginnen te documenteren en te beschermen.