Reasonable Doubt
Mensen veroordelen Jax Stewart vanwege haar bedenkelijke waarden en normen, en uitzinnige interpretaties van de wet, totdat ze zelf in de problemen zitten. Dan zien ze haar zoals ze werkelijk is: de meest briljante en onbevreesde advocaat in Los Angeles, die het rechtssysteem trotseert als ze de kans krijgt.