Regreso a Las Sabinas
Gracia en Paloma keren terug naar Las Sabinas om voor hun vader Emilio te zorgen. Gracia herenigt zich met haar jeugdliefde, Miguel, die nu verloofd is met Esther. Paloma neemt de grond van de familie over en komt in conflict met landeigenares Paca Utrera, die een vreselijk geheim deelt met Emilio en een snood plan heeft voor het dorp. De jonge Óscar wordt onder vreemde omstandigheden dood aangetroffen. Manuela moet de moord onderzoeken met de hulp van Óscars broer, Álex, die priester is.