Running Wild with Bear Grylls: The Challenge
Bear Grylls tilt het op overlevingstocht gaan naar een hoger plan door zijn beroemde gasten essentiële overlevingsvaardigheden te leren beheersen, waarna ze moeten bewijzen die toe te kunnen passen in een stressvolle situatie.