Extreme Rescues
Met dramatische beelden die door de reddingswerkers zelf zijn opgenomen, zet Extreme Rescues de kijkers iedere seconde midden in de actie.
Extreme Rescues zet het traditionele survivalgenre op zijn kop. Deze serie vertelt dramatische waargebeurde verhalen van over de hele wereld en maakt gebruik van beelden die door de reddingswerkers zelf zijn opgenomen. De kijkers zitten midden in de actie en zijn getuige van levensreddende daden in realtime.