Ultimate Survival WWII
Overlevingsexpert Hazen Audel reist de hele wereld over om enkele van de meest bijzondere verhalen over het overleven in de wildernis tijdens de Tweede Wereldoorlog te laten zien.
Beleef de overlevingsreis van 11 Amerikaanse krijgsgevangenen die ontsnapten in de Filipijnen.
Volg de reis van vier Amerikaanse piloten die neerstortten in het afgelegen Australische Golfland.
Herbeleef het 43-daagse overlevingsverhaal van een schipbreukeling op de Salomonseilanden.
Herbeleef de reis van een ontsnapte krijgsgevangene op het door de nazi's bezette eiland Kreta.
Bekijk de ontsnapping van tien gevangenen uit een Japans werkkamp tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Herbeleef de spannende ontsnapping van de Noorse commando's die Hitlers atoombom saboteerden.