Secrets Of The Zoo
Columbus Zoo and Aquarium is een van de grootste en populairste dierentuinen in de VS en heeft als trots 'Jungle Jack' Hanna. Het kost uren om alles te zien, maar Nat Geo neemt de kijker voor het eerst achter de schermen om de dieren en het leger mensen te zien dat 24 uur per dag en zeven dagen per week alles doet om te zorgen voor een van de beste dierentuin-ervaringen in het land.