Soundtrack #1
Eunsoo werd door een beroemd componist gevraagd om de tekst van een nummer te schrijven. Ze werd eerst afgewezen omdat de tekst niet de emoties van onbeantwoorde liefde weergaf. Op een dag ontdekt Eunsoo dat Sunwoo verliefd is op iemand. Ze vraagt Sunwoo om haar te helpen met de tekst terwijl hij bij haar woont. Op wie werd Sunwoo verliefd? Wanneer begon hun verhaal?