Ontmoet Spidey en zijn geweldige vriendjes (Shorts)
Spidey en zijn geweldige vrienden werken samen om schurken te bestrijden en mensen in moeilijkheden te redden. Ontmoet de jongens en meiden die Spidey helpen de dag te redden!