Star Wars: Tales Of The Empire
Een reis in zes afleveringen door het angstaanjagende Galactische Keizerrijk in verschillende tijdperken, gezien door de ogen van twee krijgers die uiteenlopende paden bewandelen. Nadat ze alles verloren heeft, begeeft de jonge Morgan Elsbeth zich in het uitdijende Keizerrijk op een pad van vergelding, terwijl de voormalige Jedi Barriss Offee doet wat ze doen moet om te overleven in het snel veranderende sterrenstelsel. De keuzes die ze maken, zullen hun lot bepalen.