Star Wars Vintage: Droids
Jaren voordat ze Luke Skywalker hebben ontmoet, reisden je favoriete Star Wars-droids door de melkweg op spannende avonturen, aangedreven door gevaren en veel plezier. Sluit je aan bij R2-D2 en C-3PO in deze actierijke animatieserie, terwijl ze de verste uithoeken van de ruimte verkennen op hun nooit eindigende zoektocht naar een goede meester.
Sluit je aan bij R2-D2 en C-3PO terwijl ze spannende avonturen beleven die worden aangedreven door hartverscheurende gevaren en veel plezier. Jaren voordat ze Luke Skywalker hadden ontmoet, reisden je favoriete Star Wars-droids eindeloos door de melkweg op zoek naar wat elke vriendelijke droid het liefste wil: een goede leermeester. Geniet van alle 13 afleveringen van deze actierijke animatieserie en ervaar de vroege escapades van R2 en 3PO, terwijl ze de verste uithoeken van de ruimte verkennen en doen waar ze goed in zijn: steeds weer in de problemen komen.